Renovació del Pla de medicació - Servei Català Salut

Dimarts, 26 de maig de 2020 a les 00:00

Si estàs prenent un tractament de llarga durada i t'ha caducat el Pla de medicació, cal que et posis en contacte amb el teu metge o metgessa perquè te'l revisi i valori la seva renovació.

Pots contactar amb el teu metge o metgessa:

a) A través de La meva/Salut

b) Trucant per telèfon al teu CAP

T'atendrà a través de l'eConsulta, per videoconsulta o per telèfon, o si cal, et programarà una visita al CAP per valorar la renovació del teu Pla de medicació.

Un cop tinguis el Pla actualitzat, el trobaràs a La Meva Salut.

Pots anar a recollir els medicaments a la farmàcia presentant la targeta sanitària individual (TSI)

Si encara no tens accés a La Meva Salut, pots fer-ho de manera ràpida i senzilla:

a) A través de l'enllaç: canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre

b) Trucant al telefon: 900 053 723 (de dilluns a divendres de 8h a 20 h)

Per a més informació, consulta canalsalut.gencat.cat/coronavirus

 

 

 

 

 

Darrera actualització: 26.05.2020 | 08:44